אחת הדרכים לגרום לבעלי מקצוע ועובדים להרגיש נח במקום העבודה שלהם, היא באמצעות עמלות ותמריצים.
עמלות ותמריצים
התכניות הללו מסייעות לשמר עובדים, להעניק להם הרגשה טובה, מילה טובה וכמובן גם כסף או אמצעים חומריים אחרים, וזאת על מנת לגרום להם: להתקשר למקום העבודה, להרגיש נאמנים וחלק מקבוצה וכמובן גם להרגיש שיש להם לאיפה להתקדם. מה זה מבטיח למעסיקים?
קשר בין ביצועים לתגמול מאפשר למעסיקים להעסיק עובדים מרוצים
- לקדם את המטרות העסקיות שלהם באמצעות עובדים יעילים. עמלות ותמריצים תמיד מסייעים לקידום מטרה זו.
- הגברת המוטיבציה של העובדים, מכיוון שיש להם "גזר" לקבל אם יעבדו טוב ויגיעו למטרות
- ניהול שכר – יצירת איזון בין הוצאות השכר הקבועות, כלומר משכורות העובדים, והוצאות בלתי קבועות – כמו למשל בונוסים, עמלות ותמריצים.
- מאפשר למעסיקים להעסיק עובדים מרוצים, שמרגישים חלק ממקום העבודה
מה אנחנו מעניקים לכם במסגרת שירותי עמלות ותמריצים?
חשוב לבחור חברת עמלות ובניית תכניות אפקטיביות בעלת ניסיון. אנחנו מעניקים לכם את כל השירותים המדוברים, ובונים עבורכם תכנית פשוטה ומדויקת, שתאפשר לכם להמשיך לנהל את העסק בצורה טובה, ולהעסיק עובדים מרוצים מבלי להוציא כספים מיותרים. אנחנו מלווים אתכם בכל התהליך של יישום התכנית עם מדדים ברורים להצלחה, ומוודאים ביחד אתכם שהיא משתלמת.
חשוב מאד גם להתאים את סוג עמלות ותמריצים לחברה: לא דין חברת סלולאר, כדין חברת דפוס משפחתית קטנה וכולי. אנחנו מתאימים לכם בדיוק את מה שאתם צריכים: לגודל החברה, למיקום, המקצוע והוותק שלה בשוק.
מה עוד חשוב לדעת לפני שמתקדמים?
לא רק את העובדים צריך לתמרץ, אלא גם את המנהלים שעובדים איתם. כלומר, אם יש לכם חברה גדולה או בינונית שיש בה לא מעט עובדים, חשוב מאד לתמרץ גם את המנהלים, כדי שהם יהיו בעלי מוטיבציה גבוהה יותר להשיג את היעדים. זה אומר – תכניות גמול חודשיות / רבעוניות / רב שנתיות, כלים להטמעה של התמריצים, תכניות מותאמות אישית לבעל המקצוע ו/או לאדם הספציפי – או תכניות כלל ארגוניות ועוד. אם אתם מחפשים לעשות זאת ולקדם את העסק, הגעתם לעסק הנכון.
עוד באותו נושא…
אבחון מערך השכר בארגון: המדריך המלא לשיפור תהליכי ניהול שכר
מבוא אבחון מערך השכר בארגון הוא תהליך חיוני שמטרתו לנתח, לבקר ולשפר את ניהול השכר. ביטוח דיוק בתשלומים, עמידה מלאה בדרישות החוק, ומניעת טעויות שעלולות
ניהול שכר לעובדי קבלן ושירותים: אתגרים משפטיים ותפעוליים
ניהול שכר לעובדי קבלן ושירותים הוא תחום מורכב ורב-שכבתי, הכולל היבטים משפטיים, תפעוליים ופיננסיים. עובדים אלה אינם מועסקים ישירות על ידי הארגון, אלא דרך חברות
ניהול שכר לעובדים לפי שעות: אתגרים ופתרונות
האתגרים המרכזיים בניהול שכר לעובדים לפי שעות 1. מעקב אחר שעות עבודה עובדים לפי שעות אינם עובדים בהכרח בשעות קבועות, ולכן מעסיקים נדרשים לעקוב במדויק
היבטים משפטיים בניהול שכר: מה כל מעסיק חייב לדעת?
ניהול שכר הוא לא רק חלק מתפקודי משאבי האנוש בארגון, אלא גם עניין בעל השלכות משפטיות וכלכליות מהותיות. מעסיקים נדרשים לעמוד בחוקי העבודה ובדרישות הרגולציה,
פוסטים קשורים לנושא:
- תגמול
- שיעור הפקדות לביטוח מנהלים
- בקרת הוצאות שכר
- הנחיות הנציבות בנוגע לחובתם של מעסיקים לפרסם מידע בדבר פערי השכר בין גברים לנשים
- שכר עבודה
- האם השכר החודשי ששולם לעובד שיקף שכר עבודה רגיל ורכיבי הבונוס והשעות הנוספות הגלובליות היוו רכיבים פיקטיביים, או שמא השכר אכן כלל גמול עבודה בשעות נוספות ותשלום עבור בונוס?